مطالب تخصصی

آشنایی با دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک :

دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک

ا

مروزه مصرف تنقلات و آجیل و تخمه بسیار افزایش پیدا کرده است، از این رو کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات سعی می کنند که بهترین آجیل و تنقلات را با کیفیت بالا و طعم های مختلف به بازار عرضه کرده و به تعداد مشتریان خود بیافزایند.

 

آجیل و خشکبار بعد از مرحله تولید به صورت خام هستند که برای طعم دار کردن می توان آنها را تفت داده و با طعم های مختلفی از جمله نمک، فلفل، لیمو، گلپر و غیره مزه دار کرد. تخمه و آجیل های تفت داده شده و طعم دار طرفداران بسیار بیشتری نسبت به نمونه های خام دارند.

 

کارخانه ها برای آنکه بتوانند حجم زیادی از آجیل و خشکبار را تفت داده و طعم دار کنند نیاز است که از یک سری دستگاه های اتوماتیک مخصوص استفاده کرده تا بتوان در مدت زمان کوتاهی و بدون استفاده از نیروی انسانی مقدار زیادی از خشکبار و تخمه و آجیل را تفت داده و با طعم های مختلفی تولید کنند.

 

دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک  یکی از ماشین های صنعتی بسیار پرکاربرد در کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات است که در ادامه گروه فنی تاپ ماشین شمارا با ویژگی های این دستگاه  آشنا میکند.

 

عملکرد دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک:

 

این دستگاه یکی از ماشین های صنعتی و اتوماتیک بسیار پرکاربرد در کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات است که با ظرفیت های مختلفی از 5 تا 80 کیلوگرم ساخته می شود که کارخانه ها و کارگاه های کوچک می توانند باتوجه به نیاز خود هر نمونه از این دستگاه را خریداری کنند.

 

ازدستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک می توان برای تفت دادن و طعم دار کردن انواع آجیل مانند پسته، بادام زمینی و درختی و هندی، تخمه، نخودچی، سویا، کنجد، فندق و غیره استفاده کرد.

 

در دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک ابتدا تخمه و یا آجیل وارد مخزن خشک کن دستگاه شده و رطوبت اضافی آن گرفته می شود، سپس مواد خوراکی وارد مخزن تفت شده و با شعله غیر مستقیم تفت داده می شوند و در صورت نیاز آجیل ها و یا تخمه با انواع طعم ها مانند نمک، گلپر، فلفل، لیمو و غیره طعم دار می شوند.

 

پس آنکه آجیل و خشکبار مورد نظر طعم دار شدند وارد مرحله سرند شده و مواد و نمک اضافی آنها گرفته می شود.در این مرحله آجیل و خشکبار تفت داده شده و طعم دار آماده بسته بندی می شود.

 

دستگاه تفت آجیل اتوماتیک (Automatic nut roasting machine)می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدار زیادی از آجیل و خشکبار را بدون نیاز به نیروی انسانی و با کیفیت بسیار بالایی تفت داده و طعم دار کند که این ویژگی باعث افزایش سرعت تولید کارخانه ها و در نهایت افزایش جذب مشتری و فروش بیشتر شود.

 

 

  خرید دستگاه دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک از فروشگاه و تولید کننده معتبر:

 

با توجه به توضیحاتی که راجع به ماشین آلات تفت آجیل داده شد، می دانیم که وجود چنین دستگاهی در کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات و یا کارگاه های کوچک تولید آجیل و خشکبار بسیار ضروری است و باعث افزایش سرعت تولید و بازدهی بیشتر می شود.

 

در هنگام خرید دستگاه تفت آجیل و خشکبار  اتوماتیک دقت داشته باشید که حتما از یک تولید کننده و یا فروشگاه  معتبر خرید خود را انجام دهید تا با اطمینان کافی از کیفیت قطعات این دستگاه بتوانید سرعت تولید کارخانه خود را بالا ببرید.

 

به دلیل اینکه اجیل و تنقلات مستقیما با سطح مخزن این دستگاه در ارتباط هستند، بهتر است که تمامی سطوح این دستگاه به ویژه سطح داخلی مخزن از جنس استیل ضد زنگ باشد تا در طولانی مدت دچار آسیب نشده و بتوان به راحتی آن را شستشو داد.

برای خرید دستگاه تفت آجیل در تهران می توانید با کمی جستجو در فضای مجازی و با مشورت متخصصین در این زمینه بهترین شرکت تولید کننده این دستگاه را پیدا کرده و با خیالی آسوده دستگاهی با کیفیت را خریداری کنید.

 

توجه داشته باشید که دستگاه خریداری شده حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در استفاده طولانی مدت هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه کاهش یابد، همچنین دستگاه دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بوده تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش و یا گارانتی استفاده کنید.

 

گروه فنی تاپ ماشین جزو یکی از طراحان و تولید کنندگان تخصصی ماشین آلات صنعتی مورد نیاز کارخانه های مواد غذایی و دارویی است که با کمک مهندسان با تجربه و خلاق در این زمیته به طراحی و تولید انواع ماشین های صنعتی می پردازد و سعی بر این دارد تا بهترین و به روز ترین ماشین های صنعتی مورد نیاز کارخانه را طراحی و تولید کرده و با قیمتی مناسب در اختیار کارخانه داران قرار دهد.با تماس با گروه فنی تاپ ماشین  مشاوره رایگان دریافت کنید .

 

چه عواملی بر قیمت دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک اثر میگذارد ؟

 

همانطور که گفته شد دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک یکی از پرکاربرد ترین ماشین های صنعتی در کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات است که تاثیر بسیار زیادی بر افزیش روند تولید و بهره وری کارخانه ها دارد.

قیمت تمام شده این دستگاه به مواردی همچون حجم دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه، نوع جنس و کیفیت بدنه دستگاه و مخزن های آن، وارداتی و یا تولید داخل بودن قطعات این دستگاه، شرکت تولید کننده و دارابودن گارانتی و خدمات پس از فروش برای این دستگاه بستگی دارد.

 

توجه داشته باشید که هرچقدر کیفیت قطعات مورد استفاده دردستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک بالاتر بوده و جنس تمام سطوح آن نیز از استیل ضد زنگ باشد از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع این نوع دستگاه برخوردار است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.