مطالب تخصصی

دستگاه رستر آجیل و خشکبار

دستگاه رستر آجیل و خشکبار

 دستگاه رستر آجیل و خشکبار در کارخانه مواد غذایی

خشک کردن مواد غذایی و گرفتن رطوبت اضافی آنها یکی از روش هایی است که باعث افزایش ماندگاری آنها می شود. آجیل و خشکبار و تخمه یکی از تنقلات بسیار پر طرفدار هستند که نمونه های خشک شده و تفت داده شده آنها طرفداران بسیار بیشتری نسبت به نمونه های خام دارد.

از این رو کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات سعی می کنند تا آجیل و خشکبار و تخمه را با جدیدترین دستگاه ها و با کیفیت بسیار بالایی خشک کرده و تفت داده و طعم دار کنند.

یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در خط تولید دستگاه رستر آجیل و خشکبار است که تاثیر بسیار زیادی بر افزایش کیفیت آجیل ها و ماندگاری آنها دارد. درادامه با گروه فنی تاپ ماشین  همراه باشید تا با ویژگی ها و عملکرد  این دستگاه آشنا شوید:

عملکرد دستگاه رستر آجیل و خشکبار

دستگاه رستر آجیل و خشکبار یکی از ماشین های بسیار مهم و پرکاربرد در خط تولید آجیل و خشکبار است. به وسیله دستگاه رستر رطوبت اضافی آجیل و خشکبار گرفته شده و خشک می شوند که این عمل باعث افزایش ماندگاری این محصولات می شود.

در خط تولید آجیل و خشکبار در کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات که میزان حجم تولید بالا است وجود دستگاه رستر و دستگاه تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک با حجم بالا بسیار ضروری است. تخمه و آجیل و خشکبار بعد از آنکه پاکسازی شدند و پوست های اضافی و خراب آن گرفته شد وارد دستگاه رستر می شوند و رطوبت اضافی آنها گرفته می شود و کاملا خشک شده و سپس وارد دستگاه تفت آجیل و خشکبار می شوند و با حرارت غیر مستقیم تفت داده شده و در صورت نیاز با انواع طعم ها مانند نمک و فلفل، لیمو، گلپر و غیره طعم دار شده آماده بسته بندی می شوند.

از این دستگاه میتوان برای خشک کردن انواع اجیل مانند پسته، گردو، فندق، انواع بادام، نخود چی و انواع تخمه استفاده کرد. اگر رطوبت اضافی آجیل و خشکبار به خوبی گرفته نشود باعث کاهش ماندگاری و یا در برخی موارد باعث کهنگی و کپک زدگی آنها می شود.

خرید دستگاه از فروشگاه و تولید کننده های معتبر

با توجه به توضیحاتی که در مورد ویژگی های دستگاه رستر داده شد و تاثیر بسیار زیادی که بر روی کیفیت محصولات و افزایش سرعت تولید دارد، نیاز است که کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات و یا کارگاه ها تخصصی تولید آجیل و خشکبار این دستگاه را در خط تولید خود داشته باشند تا بتوانند حجم زیادی از محصولات با کیفیت را بدون نیاز به نیروی انسانی و در مدت زمان کوتاهی تولید کنند.

در هنگام خرید دستگاه رستر آجیل و خشکبار (Nuts and dried fruit roaster) ابتدا با مشورت گرفتن از متخصصین و مشاوران با تجربه در این زمینه سعی کنید دستگاه مورد نظر را از شرکت ها و تولید کنندگان معتبر و با سابقه خریداری کنید تا با اطمینان از کیفیت قطعات دستگاه بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

امروزه شرکت ها و تولید کنندگان زیادی در زمینه فروش دستگاه رستر آجیل و خشکبار و دیگر ماشین های صنعتی مورد نیاز در خط تولید آجیل و خشکبار و کارخانه های تولید مواد غذایی و تنقلات فعالیت می کنند که هریک دستگاه هایی با ویژگی و کارایی های منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهند.

شما می توانید با توجه به نیاز کارخانه خود و همچنین میزان حجم تولیدی محصولات این دستگاه را با حجم متناسبی خریداری کرده و سرعت تولید و کیفیت محصولات تولیدی را در کارخانه خود افزایش دهید.

نکته دیگری که در هنگام خرید دستگاه رستر آجیل و خشکبار  باید به آن توجه کنید این است که دستگاه مورد نظر حتما دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد تا با خیالی آسوده از جنس و کیفیت محصول خریداری شده در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش و یا گارانتی کالا استفاده کنید.

دقت داشته باشید که قطعات مورد استفاده در دستگاه از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند و همچنین سطوح اصلی این دستگاه که مستقیما با محصول تولیدی در تماس است از جنس استیل ضد زنگ باشد تا علاوه بر طول عمر بیشتر بتوان به راحتی آن را شستشو و ضد عفونی کرد.

با خرید یک دستگاه با کیفیت و مطمئن می توانید سال های زیادی از آن استفاده کرده و هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه نیز کاهش میابد.

گروه فنی تاپ ماشین جزو یکی از طراحان و تولید کنندگان تخصصی ماشین آلات صنعتی مورد نیاز کارخانه های مواد غذایی و دارویی است که با کمک مهندسان با تجربه و خلاق در این زمیته به طراحی و تولید انواع ماشین های صنعتی می پردازد و سعی بر این دارد تا بهترین و به روز ترین ماشین های صنعتی مورد نیاز کارخانه را طراحی و تولید کرده و با قیمتی مناسب در اختیار کارخانه داران قرار دهد.با تماس با گروه فنی تاپ ماشین  مشاوره رایگان دریافت کنید .

چه عواملی بر قیمت این دستگاه رستر آجیل و خشکبار اثر میگذارد ؟

همانطور که گفته شد دستگاه رستر آجیل و خشکبار تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات تولیدی و افزایش ماندگاری آنها دارد. موارد مختلفی بر تعیین قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد که از جمله این موارد می توان به کیفیت قطعات مورد استفاده در این دستگاه، حجم دستگاه، جنس سطوح اصلی دستگاه، وارداتی و یا تولید داخل بودن قطعات و شرکت تولید کننده آن اشاره کرد.

همانطور که می دانید هرچقدر که کیفیت قطعات دستگاه رستر آجیل و خشکبار بالاتر بوده و همچنین تمامی سطوح آن از استیل ضد زنگ باشد مسلما از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. ویژگی ها و تاثیری که این دستگاه بر کیفیت محصولات تولیدی و افزایش سرعت تولید دارد باعث می شود که صرف نظر از قیمت آن حتما این دستکاه را در خط تولید کارخانه خود داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.